Veranstaltung / Modul Dozenten / Modulverantwortliche Zeitraum |
Veranstaltungsart Raum |
|||
---|---|---|---|---|
85-301 eBusiness Alexa Burmester; Prof. Dr. Michel Clement Fr, 3. Apr. 2020 [12:00] - Fr, 10. Jul. 2020 [14:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-305 Markenpolitik Dr. Claudia Höck Fr, 24. Apr. 2020 [10:00] - Fr, 10. Jul. 2020 [12:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-351 Seminar: LINKS Market Strategy Simulation Prof. Dr. Mark Heitmann Di, 28. Jan. 2020 [18:00] - Sa, 4. Jul. 2020 [18:00] |
Seminar | |||
85-352 Seminar: Marketing (Marketing Technology) Prof. Dr. Karen Gedenk Mo, 27. Jan. 2020 [18:00] - Sa, 6. Jun. 2020 [12:00] |
Seminar | |||
85-353 Seminar: Consumer Behaviour in Marketing Oliver Schnittka Do, 30. Jan. 2020 [18:00] - So, 26. Apr. 2020 [12:00] |
Seminar | |||
85-403 Vertiefungen zum Operations Research (MSc.) Prof. Dr. Wolfgang Brüggemann Di, 21. Apr. 2020 [10:00] - Di, 14. Jul. 2020 [12:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-702 Qualifikation und Bildungssystem Prof. Dr. Dorothea Alewell |
Vorlesung + Übung | |||
85-704 Customer Centricity Prof. Dr. Kay Peters Mo, 6. Apr. 2020 [10:00] - Mo, 4. Mai 2020 [20:00] |
Vorlesung + Übung |