Veranstaltung / Modul Dozenten / Modulverantwortliche Zeitraum |
Veranstaltungsart Raum |
|||
---|---|---|---|---|
23-31.312.241 Societal Impact through Entrepreneurship Prof. Dr. Michel Clement; Rouven Seifert; Prof. Dr. Jana-Michaela Timm Fr, 12. Apr. 2024 [15:00] - Sa, 4. Mai 2024 [15:00] |
Seminar | |||
85-401 eBusiness Prof. Dr. Michel Clement Fr, 5. Apr. 2024 [12:00] - Fr, 12. Jul. 2024 [14:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-405 Markenpolitik Dr. Claudia Höck Fr, 5. Apr. 2024 [10:00] - Fr, 12. Jul. 2024 [12:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-452 Seminar: Data Science for Customer Insights Prof. Dr. Mark Heitmann Fr, 2. Feb. 2024 [16:00] - So, 30. Jun. 2024 [18:00] |
Seminar | |||
85-453 Seminar: Marketing (Sales Promotions) Prof. Dr. Karen Gedenk Do, 25. Jan. 2024 [18:00] - Do, 23. Mai 2024 [18:00] |
Seminar |