Veranstaltung / Modul Dozenten / Modulverantwortliche Zeitraum |
Veranstaltungsart Raum |
|||
---|---|---|---|---|
85-401 E-Business Prof. Dr. Michel Clement Fr, 8. Apr. 2022 [12:00] - Fr, 15. Jul. 2022 [14:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-405 Markenpolitik Dr. Claudia Höck Fr, 8. Apr. 2022 [10:00] - Fr, 15. Jul. 2022 [12:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-408 Entrepreneurial Media – Podcasting Dr. Andreas Stuhlmann Mi, 6. Apr. 2022 [14:00] - Mi, 18. Mai 2022 [18:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-410 Managing Digital Transformation Dr. Wilhelm Bielert Di, 5. Apr. 2022 [13:00] - Di, 14. Jun. 2022 [15:00] |
Vorlesung | |||
85-452 Seminar: Data Science for Customer Insights Prof. Dr. Mark Heitmann Fr, 28. Jan. 2022 [16:00] - Sa, 11. Jun. 2022 [18:00] |
Seminar | |||
85-453 Seminar Marketing (Retail Marketing) Prof. Dr. Karen Gedenk Fr, 21. Jan. 2022 [16:00] - So, 15. Mai 2022 [18:00] |
Seminar | |||
85-455 Seminar: Social Entrepreneurship Prof. Dr. Michel Clement; Rouven Seifert Mo, 24. Jan. 2022 [18:00] - So, 22. Mai 2022 [18:00] |
Seminar |