Veranstaltung / Modul Dozenten / Modulverantwortliche Zeitraum |
Veranstaltungsart Raum |
|||
---|---|---|---|---|
85-402 Verkaufsförderungsmanagement Prof. Dr. Karen Gedenk Fr, 6. Nov. 2020 [08:00] - Fr, 19. Feb. 2021 [10:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-403 Customers and Markets Prof. Dr. Mark Heitmann Fr, 18. Dez. 2020 [10:00] - Fr, 5. Feb. 2021 [14:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-404 Integrated Marketing Communications Jonathan Mall; Prof. Dr. Kay Peters Mo, 2. Nov. 2020 [17:00] - Fr, 11. Dez. 2020 [14:00] |
Vorlesung + Übung | |||
85-406 Customer Insights - Analytics to Acquire, Develop and Retain Customers Prof. Dr. Tammo Bijmolt; Felix Eggers Mo, 14. Dez. 2020 [16:00] - Mo, 15. Feb. 2021 [20:00] |
Vorlesung | |||
85-407 Digital Marketing Prof. Dr. Kay Peters Do, 1. Okt. 2020 [18:00] - Do, 10. Dez. 2020 [21:00] |
Blocklehrveranstaltung | |||
85-408 Entrepreneurial Media - Podcasting Dr. Andreas Stuhlmann Di, 10. Nov. 2020 [17:00] - Di, 12. Jan. 2021 [18:30] |
Vorlesung + Übung | |||
85-450 Seminar: eBusiness Alexa Burmester Do, 2. Jul. 2020 [16:00] - So, 6. Dez. 2020 [15:00] |
Seminar | |||
85-451 Seminar: Marketing in Digital Markets Prof. Dr. Tammo Bijmolt; Felix Eggers Mi, 8. Jul. 2020 [19:00] - Sa, 20. Feb. 2021 [14:00] |
Seminar | |||
85-452 Seminar: Data Science for Customer Insights Prof. Dr. Mark Heitmann Fr, 30. Okt. 2020 [16:00] - Sa, 19. Dez. 2020 [18:00] |
Seminar |